

Stali jsme se hrdými partnery Freelo
Stali jsme se hrdými partnery Freelo Ve Styro oslavujeme další úspěch, zařadili jsme se mezi specializované Freelo partnery. Díky tomu jsme schopni pomoci nastavit a
Mít přehled o tom, jaké trendy v marketingu v roce 2023 nás čekají, se hodí každému, kdo chce být o krok dál před svou konkurencí. Kvůli nepříznivým ekonomickým podmínkám, které zasáhly český i zahraniční trh, je potřeba být ve střehu a pečlivě promýšlet účinnou marketingovou strategii. Pozornost je více než kdy dříve zaměřena na efektivní sdělení, kterým budujeme vztah s publikem. Marketing se mění rychlostí světla a neustálý vývoj přináší také velké pokroky v technologiích. Na dalších řádcích vám shrneme 10 hlavních trendů v marketingu, které by vám letos neměly uniknout.
Cílem každého obchodníka je zaujmout potenciální zákazníky. K tomu je potřeba vytvořit hodnotný obsah, který zaujme. V tom vám může pomoci spojení s tvůrci a influencery. V rámci sociálních médií a influencer marketingu se dostává na vrchol aplikace TikTok, která v roce 2021 vygenerovala 4,6 miliardy dolarů a zlepšuje možnosti cílení reklamy, což z ní v roce 2023 udělá vhodnou platformu pro reklamu.
Je rozdíl mezi zveřejňováním obsahu, který tlačí na prodejní zprávu, a používáním obsahu k zapojení a navázání spojení se zákazníky. Dosahovat úspěchu budou v tomto roce podniky, které budou zveřejňovat relevantní obsah na sociálních sítích, který podnítí konverzaci a ukáže, že vaše společnost má zájem o řešení problémů nebo sdílení informací než o prodej. Pokud vyvážíte svůj obsah tak, aby nabízel hodnotu, prodeje se dostaví samy. V posledních letech lidé přestávají reagovat na přímou prodejní reklamu a rozšiřuje se tzv. reklamní slepota. Proti tomu skvěle funguje nativní reklama, která přirozeně zapadá do běžného obsahu a nevnucuje se.
Chcete-li uspět v rychle se rozvíjejícím marketingovém světě a udržet si u svého publika pocit relevance, zaměřte se na video obsah. Video dodá vaší značce lidskost. Tři hlavní kanály, které firmy využívají, jsou YouTube, LinkedIn a Instagram.
Video obsah lze použít nejen na sociálních sítích, ale stejně tak dobře funguje v e-mailingu. Je to populární a efektivní způsob komunikace a předání informací. Může zvýšit míru otevření, prokliku e-mailů a také snížit míru odhlášení. Výzkumy zjistili že, když je uvedete slovo „video“ v předmětu, tak se zvýší otevřenost až o 13 %.
Další marketingový trend pro rok 2023 je rostoucí využívání nástrojů pro automatizaci. Tento nový způsob myšlení umožní personalizaci a získání zákaznické zkušenosti. Toho využijí platformy, jako je Google Ads, Facebook a další sociální kanály. Umělá inteligence letos přinese nové příležitosti, kdy bude možné s konkrétními obchodními aplikacemi (GPT-4) vybudovat například nástroje pro generování obsahu na sociálních sítích. Na základě několika informací o vaší značce tyto nástroje přinesou nápady pro váš obsah.
Rozvoj umělé inteligence jde ruku v ruce s nasazením chatbotů. Stávají se tak nedílnou součástí zákaznické podpory. Nastupuje trend hlasového obchodování a hlasového vyhledávání, které pomalu získává na popularitě, proto jsou také stále více využíváni hlasový chatboti. Usnadňují obchodní procesy, šetří čas a také mohou pomoci zlepšit pověst značky a poskytovat lepší služby.
Metaverse se do marketingu dostává pozvolna. Rozruch, který způsobil v roce 2022 bude pokračovat. V roce 2023 by mohlo více značek zapojit virtuální komunikaci do marketingové strategie. Například firma Nike oznámila, že umožní lidem navrhovat si vlastní tenisky a nosit je v metaverse. Společnost Meta se naplno pouští do budování virtuálních domén a existencí a očekává úspěch. Zatím ale velké investice výrazně převyšují zisky.
Letos se stává ještě důležitější optimalizace pro mobilní zařízení. Jedním z faktorů, podle kterých vyhledávače posuzují stránky, je jejich správné zobrazení na mobilních zařízeních. Google již indexuje weby pouze z pohledu mobilních uživatelů. A nejde pouze o rozvržení stránky, lidé nechtějí ztrácet čas, a tak pokud se vaše stránky načítají déle než tři sekundy, přicházíte o více než polovinu návštěvníků.
Každý den obdrží Google 10 miliard vyhledávacích dotazů. Proto čím dál více firem využívá SEO, aby si zajistily návštěvnost a první pozice ve vyhledávačích. V roce 2023 byste měli věnovat pozornost úryvkům ve vyhledávačích, protože vybrané úryvky se budou nově zobrazovat v horní části stránek s výsledky vyhledávacích dotazů.
Rok 2023 bude zkouškou pro všechny obchodníky. Ukáže se, zda jsou schopni plnit závazky společenské odpovědnosti i v nepříznivé ekonomické situaci. Až 77 % spotřebitelů je více motivováno k nákupu u obchodníků, kteří se snaží zlepšit životního prostředí a podporují dobré hodnoty společnosti, myslí globálně a aktivně se zapojují do lokálního života, kde působí. S dospíváním mladé generace, bude v tomto směru růst i větší tlak na firmy.
Stali jsme se hrdými partnery Freelo Ve Styro oslavujeme další úspěch, zařadili jsme se mezi specializované Freelo partnery. Díky tomu jsme schopni pomoci nastavit a
Jsme bronzovým partnerem Shoptet.cz S velkou radostí představujeme naši vzájemnou spolupráci se společností Shoptet.cz, která se řadí mezi přední poskytovatele hotových e-shopových řešení na českém
Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ) vydal každoroční zprávu, ve které upozornil na několik častých přešlapů týkajících se ochrany osobních údajů. Vyzývá k respektování zásad ochrany osobních údajů a připomíná, že v případě nedodržení zákonných povinností hrozí pokuty.
Před odesláním zprávy se ujistěte, že jste údaje vyplnili správně. Odesláním zároveň souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Kontakt
Kancelář
Styro s.r.o.
T.G. Masaryka 1061
562 01 Ústí nad Orlicí
Čas od času vám pošleme zajímavosti ze světa komunikace a online marketingu.