Co na ty sítě pořád dávat

Zbavte se téhle otravné otázky jednou provždy. Přijďte se naučit, jak plánovat obsah na sociální sítě,vymýšlet témata a psát lepší příspěvky. Využívat budeme i AI, ať se nedřete sami. Z workshopu si odnesete hotový obsahový plán na celý měsíc a jeden dobře vymyšlený a napsaný příspěvek.
Volné termíny: 13.11.2025 a 25.2.2026
Obsazené termíny: 7.10.2025
Místo: Kancelář Styro - T. G. Masaryka 1061, Ústí n. Orlicí
Délka workshopu: 4 hodiny - začínáme v 9:00
Cena: 2 490 Kč bez DPH
Během celého školení budou k dispozici káva, čaj, voda a ovoce.
Na školení budete potřebovat počítač a ideálně i účet v ChatGPT. Ten ale není podmínkou.
Kateřina
Workshopem vás provede naše:
Katka Klapalová
copywriter a obsahový stratég

Co na workshopu zažijete

vlnka
icon
Rozdíly mezi
sociálními sítěmi
Povyprávíme si, na co je vhodný Facebook, Instagram a LinkedIn a co na nich nejlépe funguje.
icon
Cílové skupiny
a proč na nich záleží
Probereme, jak souvisí různé motivace zákazníků s komunikací. I kde cílovky hledat.
icon
Inspiraci
na příspěvky
Ukážeme si, jak najít neomezený zdroj nápadů.
Jedním z nich bude i AI.
icon
Ediční plán
a jak ho tvořit
Vysvětlíme si, proč je důležité plánovat obsah dopředu i jak to udělat prakticky.
icon
Psaní textů
pro sociální sítě
Projdeme si zásady dobře napsaného příspěvku a ukážeme si, co vše zvládne při psaní AI.
icon
Vytvoření konkrétního
příspěvku
Vyzkoušíme si, jak proměnit nápad v konkrétní příspěvek. A dáme si i zpětnou vazbu.

Co si z workshopu odnesete

vlnka
icon
Návod, jak se sociálními sítěmi pracovat cíleněji
icon
Plán příspěvků
na 1 měsíc
icon
Jeden zpracovaný příspěvek
(textově + nástin vizuálu)
icon
Pár úkolů pro
umělou inteligenci
(promptů)

Potřebujete workshop pro vaši firmu?

To není problém. Rádi připravíme náplň školení přímo pro vaše potřeby.

Naši klienti a reference

Je tohle školení pro vás?

Vyplatí se firmám a freelancerům, kteří Facebook, Instagram a LinkedIn už mají a k práci ho potřebují, ale řídí se spíše intuicí / nutností “něco tam dávat”.

Týká se to i vás? Tady je malý kvíz  pokud odpovíte 3x ano, určitě přijďte ??

  • Neplánujete příspěvky příliš dopředu? – ano x ne
  • Nevíte, jak obsah vymýšlet? – ano x ne
  • Chybí vám inspirace? – ano x ne
  • Sociální sítě si chcete řešit sami? – ano x ne
Je školení pro vás? Je školení pro vás?

Pro koho školení není

Zkušené matadory sociálních sítí, kteří používají Trello, Later nebo pokročilejší Meta business Suite. Firmy a lidi, kteří mají pro své sociální sítě dlouhodobou strategii a tým lidí. 
vlnka
Přijďte se naučit, jak se proplánovat ke kreativitě. Míst je jen 8.
pracovnik

"Styro je pro mě kvalitní, inspirativní a velmi praktická zkratka k sociálním sítím. Jsem kreativní avšak zaneprázdněná podnikáním, tudíž nemám čas sledovat sociální sítě, trendy a návody v pár vteřinách. Nejsem samouk typu pokus-omyl. Vyhovuje mi, když mi někdo zkušený předá prakticky to, co potřebuji, já to zpracuji, zažiji a umím použít. A to přesně Styro dělá. Posouvá mě, inspiruje a kvalitně edukuje. Díky za jejich práci, elán a mladistvé nadšení."

Karolína Kapounová
majitelka Kavárny Karolína

bublina
pracovnik

"Na školení Co na ty sítě pořád dávat jsem šla s očekáváním, že se dozvím něco nového, přiučím se a získám konkrétní tipy, jak efektivněji spravovat a rozvíjet firemní sociální sítě. Školení naplnilo všechna moje očekávání – dostali jsme spoustu užitečných rad, praktických pomůcek a inspirace, kterou mohu ihned využít v praxi. Velmi mi vyhovoval i menší počet účastníků, díky čemuž mělo školení osobnější atmosféru a byl prostor pro individuální dotazy i sdílení zkušeností. Celkově školení hodnotím jako přínosné a rozhodně ho mohu doporučit."

Eliška Dundáčková
marketingová specialistka

bublina
pracovnik

"Za Akceleru mohu workshop Co na ty sítě pořád dávat jedině doporučit. Jsem na úplném začátku práce se sociálními sítěmi a díky Katce jsem pochopila, jak vůbec začít – jak přemýšlet nad cílovkou, tématy i strukturou příspěvků. Velkým přínosem byla tvorba konkrétního edičního plánu na celý měsíc – s praktickými radami k formátům, obsahu i stylu komunikace. Katka vše vysvětlovala srozumitelně a s velkou dávkou inspirace."

Irena Adamová
ředitelka a jednatelka Akcelera s.r.o

bublina

Zeptat se

Máte otázku ke školení nebo nevíte, jestli je to pro vás to pravé?
Zavolejte nebo napište Petře.

Přihlásit se

1. Rezervujeme vám místo a pošleme fakturu.
2. Po zaplacení máte místo na školení jisté.
3. Vy se těšíte, my se těšíme.

Co ještě školíme

vlnka