
Jak jsme servírovali brandovou kampaň pro Řeznictví Sloupnice
- analýza konkurence a cílových skupin,
- kreativní koncept kampaně,
- příprava a realizace brandové kampaně (videa, fotky, sociální sítě, reklamy),
- příprava, spuštění a vyhodnocování reklam.
z cílové skupiny
z kampaně
Výsledky brandové kampaně za 1,5 měsíce
- Kampaň běžela na Facebooku, Instagramu, Youtube a Google.
- Za 1,5 měsíce dosáhla 1 592 533 zobrazení.
- Přeskočitelná reklama na Youtube získala téměř 60% míru zhlédnutí = 60 % lidí, kterým se na Youtube zobrazila, ji nechali přehrát celou a nepřeskočili ji.
- Na sociálních sítích zaujala 246 651 unikátních uživatelů z cílové skupiny.
- Nejúspěšnějším kanálem byly sociální sítě a YouTube, odtud uživatelé chodili na web, kde strávili nejdelší dobu ze všech příchozích.
S úctou k lidem, zvířatům a přírodě
Řeznictví Sloupnice je součástí Zemědělského družstva Sloupnice, kde už přes 14 let pracují na tom, aby se tu dobře žilo lidem i zvířatům. Navazují na poctivé řeznické řemeslo a hodnoty jako regionální původ, porážka s BIO certifikací i péče o lidi a krajinu. V čisté přírodě Podorlicka tak vznikají výrobky, ve kterých péči a kvalitu poznáte v každé chuti. Prodávají se ve 13 specializovaných prodejnách Řezník & Uzenář Sloupnice.


Potřebovali jsme naostřit argumenty pro mladší cílovku
Když jsme pro řeznictví dělali analýzu věrnostního programu, zjistili jsme, že má mezi zákazníky málo lidí ve věku 30–50 let. Zejména žen, které o nákupech rozhodují nebo se jim věnují. Jelikož tu prodávají velmi kvalitní lokální maso i sýry, cena výrobků je v porovnání s konkurencí vyšší. Bylo potřeba dát o řeznictví, jejich přístupu i kvalitě produktů víc vědět. Aby byla cílovka ochotnější do prodejen přijít a nakoupit od regionálního výrobce.
Tvorba brandové kampaně je jako výroba tlačenky 🥣
Potřebujete správné suroviny 🥩
Proto jsme začali analýzou konkurence a cílové skupiny, abychom věděli, ke komu máme
vlastně mluvit. A jaké triumfy vytáhnout z řeznické zástěry.
Pak se vaří, koření a ochucuje 🧂
Následně jsme všechny poznatky dali do hrnce, povařili s obchodními cíli a okořenili
špetkou kreativity. Tak vznikl kreativní koncept.
V tomto případě jsme potřebovali zvýšit povědomí o vysoké kvalitě masa, které naláká cílovou skupinu do prodejen v centru měst. Zaměřili jsme se proto na provoz a hodnoty družstva. V kampani hrálo hlavní roli brandové video, ve kterém vystupuje předseda družstva, zaměstnanci i samotná zvířata. Aby zákazníci nacítilii, jak se družstvo k zvířatům i přírodě chová. A jak se vše propisuje do produktů, které kupují.
Celé dílo se rozkrájí na smysluplné celky 🔪
Komunikace měla dvě protínající se linky - jednu emoční a druhou edukační. Ta emoční
ukazuje přístup a vztah pracovníků ke zvířatům i krajině. Funguje jako zamýšlení se nad
světem, přírodou, zemědělskou produkcí i spotřebou. V záběrech vidíme lidské portréty
zaměstnanců, které podporují lidskost, opravdovou a blízkost.
Edukativní linka zase reaguje na současné trendy a postoje cílové skupiny, které souzní se strategií a vizí družstva.
Vše se dochutí a servíruje lidem 🍽️
Obsah se pak připraví pro komunikaci pro sociální sítě a reklamy a jde do světa. Jak to
v případě Řeznictví Sloupnice dopadlo, jsme probírali výše.
I brandovou kampaň je potřeba dobře rozkrájet 🔪
Tady je krátký seznam kousků, ze kterých se kromě zmíněných analýz taková kampaň skládá a co je všechno je potřeba připravit:
- Připravit námět, scénář a natočit hlavní video.
- Natočit a sestříhat videa i pro další formáty kampaně.
- Připravit brandové fotky pro sociální sítě a reklamy.
- Navrhnout komunikační plán na dobu trvání kampaně.
- Vytvořit veškerou grafiku pro sociální sítě a reklamy.
- Napsat veškeré reklamní texty.
- Spustit a monitorovat reklamy.
- Podle výsledků optimalizovat kampaň.
- A na závěr samozřejmě reportovat.





“Tato kampaň pro nás byla poctivou řemeslnou prací – stejně jako řezničina samotná. Od analýzy až po poslední proklik jsme ladili každý detail tak, aby výsledný obsah opravdu sedl cílové skupině a ukázal hodnoty družstva i kvalitu jejich produktů. Výsledkem je brandová kampaň, která oslovila téměř čtvrt milionu lidí a dokázala, že i příběhy o mase se dají vyprávět citlivě, vizuálně silně a s úctou.“
Petra Sychrová
projektová manažerka
z cílové skupiny
z kampaně
Před 2 roky jsme došli k tomu, že potřebujeme v marketingu něco změnit. Vybrali jsme si STYRO s.r.o. a probrali s nimi problémy, které nás tížily. Vše vyústilo v brandovou kampaň, která pravdivě zachycuje náš přístup k práci, lidem i zvířatům. Těší nás, že se podle výsledků zamlouvá i uživatelům na internetu. Se Styrem pokračujeme v dalších marketingových aktivitách, protože nás tahle spolupráce baví!
Jaroslav Vaňous
předseda ZD Sloupnice

Potřebujete také zaujmout jinou cílovou skupinu nebo dát vědět o vaší práci? Pojďme se sejít a zdarma probrat možnosti.
Rádi pomůžeme i vám
