
Udržitelný marketing: patří i do vaší firmy?
Udržitelné a společensky odpovědné firmy dnes mají velkou konkurenční výhodu. Pokud dbáte na etické zpracování surovin, ekologické produkty, ale i zlepšování pracovních…
„KDYBYCH MĚL POSLEDNÍ DOLAR, UTRATIL BYCH HO ZA PR/MARKETING“ – BILL GATES.
Tímto heslem se řídí jen málo uvědomělých firem. Většině, kterým „teče do bot“ dává smysl vyškrtnout nebo omezit marketing jako jednou z prvních položek. Z krátkodobého hlediska sice začnou šetřit, ale do budoucna si zavírají dveře ke svým zákazníkům.
Poslední tři roky by záviděl českým firmám málokdo, ochromení z pandemie, zhoršení ekonomické situace a světlo na konci tunelu v nedohlednu. Není to však první krize, kterou procházíme, a z historie víme, že i tato jednou skončí. Pro podniky je tak důležitější než kdy dříve, aby se aktivně propagovaly prostřednictvím reklamy a marketingu svých služeb. V tomto článku vám dáme odpovědi na otázku: Proč ve špatných časech investovat do reklamy?
Trh je nekompromisní prostředí a jakmile z něj jednou vypadnete, horkotěžko se na něj vrací. Pokud se v době krize stáhnete do ústraní a přestanete inzerovat, lidé na vás rychle zapomenou. Naopak ale firmy, které jsou aktivní, investují do reklamy i v době krize, si lidé o to více zapamatují. Studie ukazují, že tyto subjekty mají o 86 % vyšší pravděpodobnost, že budou v dobrých časech na prvním místě.
Není důležité běžet na maximum, ale stále běžet. A v tom vás rádi podpoříme! Společně se zamyslíme nad vašimi možnostmi a navrhneme marketingovou strategii, aby vaše firma tuto dobu ustála ve zdraví.
Mějte na paměti, že ani v časech, jako jsou tyto, spotřebitelé nepřestávají utrácet peníze. Jen se mění jejich nákupní rozhodování a preference. A vězte, že nakoupí tam, kde byli v minulosti spokojeni. Proto je teď opravdu důležité se zaměřit na udržení zákazníků, které již máte. Jedním z nejefektivnějších marketingových nástrojů jsou sociální sítě, kde zůstanete se svými zákazníky v kontaktu za minimální náklady.
Věnujte čas shromažďování dat a jejich analýze. Buďte stále v obraze, co vaše kampaně přináší vaší značce. To vám umožní být flexibilní a investovat na správných místech. Učíme se zkušenostmi a je velmi přínosné sledovat výsledky a změny chování cílového publika během krize. Na základě vývoje úspěšných a neúspěšných kampaní zjistíte, jak se chovat a kam se vyplatí investovat až přijde další těžké období.
Začali jsme citátem, a tím také skončíme. Pokud byste si měli odnést jednu informaci z tohoto článku, tak tu, že: „Když jsou dobré časy, měli byste inzerovat. Když jsou špatné časy, MUSÍTE inzerovat“.
Udržitelné a společensky odpovědné firmy dnes mají velkou konkurenční výhodu. Pokud dbáte na etické zpracování surovin, ekologické produkty, ale i zlepšování pracovních…
Kladete si už teď otázku, na co se v propagaci zaměřit v novém roce? Tak si prolétněte přehled 7 trendů, které mají v roce 2025 zahýbat marketingem a …
Dark posty, engagement, algoritmy, organický dosah… takové termíny létají vzduchem, když mluvíte s markeťáky o sociálních sítích. Pokud nejste z oboru, může vám…
Před odesláním zprávy se ujistěte, že jste údaje vyplnili správně. Odesláním zároveň souhlasíte se zpracováním osobních údajů.
Fakturační adresa
Styro s.r.o.
Nový svět 50
562 01 Ústí nad Orlicí
IČ 10726586
DIČ CZ10726586
Čas od času vám pošleme zajímavosti ze světa komunikace a online marketingu.
Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.
Nezbytně nutný soubor cookie by měl být vždy povolen, abychom mohli uložit vaše preference nastavení souborů cookie.
Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.
Tyto webové stránky používají službu Google Analytics ke shromažďování anonymních informací, jako je počet návštěvníků webu a nejoblíbenější stránky.
Povolení tohoto souboru cookie nám pomáhá zlepšovat naše webové stránky.
Povolte prosím nejprve nezbytně nutné soubory cookies, abychom mohli uložit vaše preference!