Jak jsme vytvořili PR kampaň s výsledky za 24 milionů
- organizace a koordinace eventu,
- PR propagace,
- newslettery,
- foto a videodokumentace.
hodnota našich výstupů
S Rehabilitačním ústavem v Brandýse nad Orlicí nás pojí dlouhodobá spolupráce, a tak když nás požádali o pomoc s organizací otevření nejmodernější robotické rehabilitační tělocvičny v ČR, vynaložili jsme veškeré markeťácké úsilí, aby vše klaplo.
Ve fázi příprav jsme oslovili média a vytvořili pozvánky, které jsme rozeslali odborné veřejnosti, přičemž jsme vše průběžně komunikovali prostřednictvím sociálních sítí a newsletterů. V den D bylo naším úkolem koordinovat novináře, zdokumentovat průběh akce a následně zpracovat výstupy a tiskovou zprávu pro média a veřejnost.
Firma s posláním
Rehabilitační ústav poskytuje celoroční péči pacientům po úrazech a operacích pohybového a nervového systému.
Kromě tradičních léčebných metod jako vodoléčba, elektroléčba, mechanoterapie, ergoterapie a venkovní cvičení, mohou nově pacienti využívat také robotickou rehabilitaci.
Investice přes 16 milionů korun umožnila vybavit tělocvičnu špičkovými přístroji jako dynamický chodník, vertikalizační lehátko či elektromagnetické křeslo.
Všechny tyto kroky směřují k zařazení ústavu do kranioprogramu. Jak je vidět, rehabilitační ústav se neustále rozvíjí, což se odráží ve spokojenosti pacientů, kteří se sem rádi vracejí.
Rehabilitační ústav také potřebuje péči
Zaměřili jsme se na rozhýbání marketingové kampaně. Pomohli jsme s optimalizací Ecomailu, grafickým zpracováním pozvánek, tvorbou profesionální prezentace a s efektivní komunikací směrem k odborné i laické veřejnosti.
Díky tomu se mohl sebevědomě prezentovat před zřizovatelem, pojišťovnami, odbornými hosty i regionálními novináři a zaujmout také potenciální zaměstnance.
Péče byla úspěšná a přinesla očekávané výsledky
Aby akce otevření robotické tělocvičny proběhla hladce, pečlivě jsme si ujasnili, co klient potřebuje a jak můžeme nejlépe spolupracovat. Zmobilizovali jsme celý náš tým, včetně markeťáků, PRistů, grafiků, fotografů a videomakerů, aby každá činnost byla zastoupena odborníkem.
Pečlivá příprava, naše úsilí a propagace zafungovala. Hosté byli spokojení a média o akci hojně informovala. Výsledkem bylo nejen úspěšné otevření tělocvičny, ale také velký zájem a mediální podpora pro rehabilitační ústav, z kterého čerpá a bude čerpat ještě dlouhou dobu.
I přesto, že to byla akce konaná na malém městě, se podařilo přitáhnout pozornost médií a zajistit Rehabilitačnímu ústavu dodatečnou publicitu, která jim pomůže získat podporu zřizovatele, zdravotních pojišťoven, příliv nových pacientů, i nových zaměstnanců.
Petra Sychrová
Projektová manažerka
hodnota našich výstupů
Potřebujete také naplánovat PR akci či zorganizovat event, na který budete ještě dlouho vzpomínat? Pojďme si domluvit nezávaznou schůzku zdarma, na které probereme, jak konkrétně můžeme pomoct.