Školení

Jak na funkční e‑mail marketing

Newsletter může být skvělým nástrojem pro propagaci vašeho podnikání, produktů a služeb. Díky našemu školení zjistíte, jak na to.

Nejbližší termín: 10. 1. 2024 od 9:00

Délka školení: 5 h

Místo: T. G. Masaryka 1061, Ústí nad Orlicí

Cena: 2 890 Kč

Školení na e-mail marketing

Co se na školení dozvíte?

Naučte se porozumět klíčovým faktorům pro rozjetí úspěšné e-mailové kampaně.

Co je v ceně školení?

5 hodin plných informací

Během několika hodin vám předáme to, co byste se jinak učili měsíce.

Praktické ukázky

Ukázky diskuze nad konkrétními výzvami.

Občerstvení

Po celou dobu školení bude zajištěno občerstvení, abyste průběžně mohli dobíjet baterky.

Co je cílem školení?

Projít procesem tvorby newsletteru, předat tipy k tvorbě a odnést si vlastní vytvořený newsletter.

Pro koho je školení určeno?​

Pro všechny, kteří chtějí zlepšit úroveň a výsledky e-mailingu nebo teprve plánují s newslettery začít. Technické znalosti nejsou podmínkou. Školení je zaměřeno spíše marketingově, a proto ho nejvíce ocení:​

Jaká témata nás budou provázet?​

Úvod do e-mail marketingu

V prvním bloku se podíváme na to, jak správně hned na začátku nastavit e-mailing. Ukážeme si, jaké chyby nejčastěji děláte a jak se jich pomocí několika jednoduchých kroků zbavit.

  • Proč by měl e-mailing patřit mezi nástroje vaší online komunikace
  • Přehled nejčastějších chyb a jak je odstranit
  • Jak newslettery nejen posílat, ale i úspěšně doručit – aneb jak se vyhnout spam složce
  • Způsoby aktivního sběru nových e-mailových kontaktů
  • Jaká data o uživateli sbírat a jak s nimi dále pracovat
  • Jak dělat e-mailing legálně v souladu s nařízením GDPR

E-mailová kampaň od A až do Z​

Základem úspěšného e-mail marketingu je bezchybná e-mailová šablona, která odběratele zaujme a správně se zobrazí na počítači i mobilním zařízení. Jak vytvořit a odeslat právě takový newsletter si na praktických příkladech ukážeme v druhém bloku.

  • Cíle, četnost a správné načasování rozesílek
  • Detailní struktura newsletteru
  • Tvorba e-mailové šablony prakticky bez potřeby grafika a kodéra
  • Základy personalizace v e-mailu
  • Nastavení úspěšné e-mailové rozesílky včetně předmětu a jména odesílatele
  • Jak na vyhodnocování kampaní

Nebojte se automatizovat a segmentovat​

Posíláte pouze pravidelné rozesílky na celou databázi? Je čas na změnu. Segmentace vám pomůže lépe zacílit vaše sdělení. Automatizované kampaně vám ušetří spoustu času a přinesou lepší výsledky.

  • Jak a proč segmentovat databázi kontaktů
  • Co jsou automatické kampaně a jak je jednoduše nastavit
  • Ukázky vzorových segmentů
  • Praktické ukázky scénářů nejoblíbenějších automatických kampaní

Získejte klíčové dovednosti z oblasti e-mail marketingu, které vás dovedou ke splnění vašich cílů.

Jitka Podroužková - školitelka

Kdo vás školením provede?

Jitka Podroužková

školitelka a marketingová specialistka

„Školení mne provází od začátků mé pracovní cesty a jsem ráda, že se k němu mohu vrátit a předat vám cenné informace a zkušenosti, které jsem získala za dobu svého působení v oblasti e-commerce a on-line marketingu.

Těším se, že s vámi budu stát na začátku vaší cesty za komunikací s vašimi zákazníky.“

Přihlašte se vyplněním formuláře

Vyplňte formulář a odešlete nám jej jako přihlášku. My se vám ozveme zpět s doplňujícmi informacemi.

Částku za školení je nutné uhradit převodem na účet před konáním školení. Pouze tak vám může být garantováno místo.

Před odesláním zprávy se ujistěte, že jste údaje vyplnili správně. Odesláním zároveň souhlasíte se zpracováním osobních údajů.